گروه موسیقی آرتامن در برج آزادی روی صحنه می رود

نشست رسانه ای کنسرت گروه موسیقی «آرتامن» روز سه شنبه 18 اردیبهشت در مجموعه برج آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی برج آزادی، در ابتدای نشست «پویا شیت ره» سرپرست گروه موسیقی آرتامن به معرفی اعضای گروه پرداخت و گفت: پویا شیت ره (درامز)، پدرام شیت ره (لید گیتار)، علی کریمی (گیتار ریتم)، محمدرضا خلیل پور (گیتار باس)، سهراب فراهانی و شهریار ظرف ساز (خواننده) اعضای گروه هستند.

شیت ره با اشاره به سبک فعالیت گروه ادامه داد: ما در طی کنسرت ها قطعاتی را که خودمان نوشته بودیم به همراه بازنوازی آثار بزرگان موسیقی روی صحنه می بریم. البته اجراهای نخست ما به صورت اینسترومنتال و بی کلام بود که به درخواست مخاطبانمان روی اجرای با کلام کار کردیم و برای دومین بار با همراهی خواننده های گروه روی صحنه می رویم.

وی افزود: برای انتخاب خواننده، سال گذشته یک فراخوان دادیم که در نتیجه آن با شهریار ظرف ساز و  و سهراب فراهانی آشنا شدیم که هر کدام سبک خاص خودشان را دارند.

در ادامه «پدرام شیت ره» نوازنده گیتار لید با اشاره به فعالیت های گروه در راستای تولید قطعات گفت: گروه ما تا کنون 4 قطعه ساخته که از لحاظ کمی در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم در آینده به صورت رسمی تک آهنگ و آلبوم خودمان را ضبط و پخش کنیم. کلامی که بر روی آثار قرار گرفته نیز بیشتر به زبان انگلیسی بوده است.

«پویا شیت ره» نیز در بخشی دیگر از سخنانش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص استفاده از خوانندگان خارجی در اجراهایشان گفت: فعلا استفاده از افراد خارجی در برنامه ما قرار ندارد،علی رغم این موضوع که خاستگاه موسیقی که ما در آن فعالیت میکنیم خارج از ایران است، ما عقیده داریم که بهتر است از هموطنان خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم در سطح داخلی و خارجی بگوییم که هموطنان ما توانمندی اجرای موسیقی را به بهترین شکل ممکن دارند.

سرپرست گروه آرتامن همچنین با اشاره به تامین هزینه های مادی گروه گفت: تا امروز ما به تنهایی و با تکیه بر توانایی مادی خودمان کار کردیم و تهیه کنندگان به سراغ ما نیامده اند. اما خوشحالیم که اعلام کنیم برای اولین بار با تهیه کنندگی مهدی خان محمدی روی صحنه خواهیم رفت.

کنسرت گروه موسیقی «آرتامن» به سرپرستی «پویا شیت ره» شامگاه یکشنبه 23 اردیبهشت از ساعت 21:00 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

https://ham-ahang.com/artamene/

Share:

There is one comment on گروه موسیقی آرتامن در برج آزادی روی صحنه می رود

Leave a Reply